Wednesday, August 29, 2012

Mim:En Eski Anım...






































Ben ve kız kardeşim.

Beni mimleyen hoi-hoi'ye teşekkür ediyor ve hemencecik mime başlıyoruz...


Bu mimi gerçek fotoğraflarla donattım biraz vasat bir yazı oldu bari fotoğraflardan kurtarsın..Çekilmiş resimleri cep telefonumla tekrar çektiğimden görüntü kalitesi kötü..


Bu mim'de hatırlayabileceğim en eski anılarımı yazacakmışım...


Şöyle eski dönünce ilk anasınıfında olduğum dönemler geliyor..Ama en eskilerine dönersek;







































Ben ve Abim

Hatırlayabildiğim en eski anılarımdan biri...Ne gıcık bir çocuk olduğum anneme yazık yahu bir kere annem markete mi gitmiş ne ben uyandım annemi göremedim diye çıktım cama anne anne diye bağırdım...Valla gören annemin öldüğünü falan düşünür..Bir kerede kapıdan çıkmış apartmanda anne anne diye ağlamıştım ne sulugözün tekiymişim yahu....







































Ben




Biraz daha büyüyünce öyle bir problem kalmadı fakat çok iyi hatırlıyorum annem Fırından o küçük yarım top şeklinde ışıltılı paketli çikolatalardan almıştı onları eve bıraktıktan sonra başka bir markete gitmek üzere çıktı ben de ne çikolata düşkünlüğü varmış aldığı bütün hepsini yedim sonrada vitrindeki kullanmadığımız porselen şekerliğin içine saklamıştım....Annem eve gelinde hepsini sen mi yedim yavrum bak şeker komasına girersin söyle söylesene diye yiyip yemediğimi öğrenmeye çalışıyorsu sonra hepsini buldu..Ve ondan sonrasını hatırlamıyorum su falan mı içirdi hastaneye mi gittik hiç hatırlamıyorum..Annem geçenlerde söylemişti de o çikolatalar 200 mü 250 mı ne grammış... 







































Ben ve abim








Sonra anasınıfı dönemleri; Ben o zamanlar ders çalışmayı çok seviyordum...İşte çocukluk günleri neyse böyle küçük bir duvar uzunluğunda bir masa vardı orası çalışma masamdı çok güzeldi diye hatırlıyorum..Hiç yardım almazdım zaten alt tarafı çiçek boyuyordum ne yardımı yani...


Bir kere babam karşıda benle abim karşı koltuktaydı babam bize doğru şakasına bir bebek attı o bebeğin de kafası çok sertti abimin kaşı yarıldı o zaman çok ağlamıştım dikiş atılmış olarak eve geldi... :(



Bütün çocukluk dönemimde abim benim arkadaşımdı...Geceleri futbol oynardık sabahları evcilik...Bir kere çok iyi hatırlıyorum abim spiderman ben de spiderman'in büyükannesi olmuştum..Bunda adalet nerede? ha?







































Abim,Kız kardeşim,Ben

Neyse işte böyle.....Bu mimi postalamaya gelirsek kime postalıyacağımı bilmiyorum..İsterseniz yazıverin'de postalıyım...Haa bu arada hoi-hoi yazısında bir şarkıdan bahsetmiş Nell - Anılarımı Tekrar Toplamaya Çıktığımda ilk okuduğumda ingilizce bir şarkı olduğunu sallamıştım fakat tekrar girdiğimde dikkatimi çekti ve dinledim bu mimi yazarken bu şarkıyı tekrar tekrar dinledim gerçekten de çok güzel bir şarkı...
















































Kız Kardeşim.







































hiçbir fikrim yok






































Kız Kardeşim ve Abim..Kardeşimin duruşa bak :D Tatlılık abidesi..






































Abim,ben,Kız Kardeşim






































Yine hiçbir fikrim yok..Bu Abim de ben de kız kardeşimde olabilir.


No comments:

Post a Comment