Saturday, August 4, 2012

Süt ateşi ... uykusuz her gece



Selamün aleyküm arkadaşlar.. blogumu gene boşladım galiba. Bebişimle ilgileniyorum  evdende cıkamıyorum malum 40 gün lohusa kadın çıkmazmış pazar günü 20 günlük oluyoruz bir iki saat bebişimle gezmeye gidebiliriz :) Şu sıralar allaha şükür durumlarımız iyi sarılığı atlattık sayılır. Hatta şimdi uyumuyoruz mızıklanıyoruz kucak istiyoruz her gözümüzü açtığımızda aranıyoruz ... durumlar zorlaşmaya başladı geceler daha sık uyanır oldu bebişim tabi bende uykusuz kalıyorum başım ağrıyor. Birde süt ateşi baş gösterdİ geceleri bu sıcakta üşüyorum göğüslerim sızlıyor. Annelik çok zor gerçekten...  bir o kadar da dünyanın en güzel duygusu.. Beni mesajlarıyla yalnız bırakmayan halimi hatrımı soran gurme şirine blogu yazarı arkadaşıma da çok teşekkür ederim. Kendisi çok güzel yemek tarifleri paylaşıyor gittiği gezdiği yerlerde enfes fotoğraflar çekiyor. takip etmenizi şiddetle tavsiye ederim. gurme şirineye burdan tık tık

No comments:

Post a Comment